چند توصیه مهم و کاربردی برای ورزش کردن دیابتی‌ها
اگر دیابت داشته باشید، حضور داشتن در تیم‌های ورزشی و تمرین کردن لزوماً خطرناک نیست.

 آکادمی تغذیه و رژیم غذایی این پیشنهادات را ارائه می‌دهد:

•    قبل از شروع ورزش با پزشک خود مشورت کنید. توصیه‌ها و آزمایش‌هایی را که به ایمن‌تر ورزش کردن شما کمک می‌کنند، انجام دهید.
•    با پزشک خود برای تعیین بازه مناسب قند خون مشورت کنید. حین ورزش کردن نیز قند خود را چک کنید.
•    همیشه ماده خوراکی پر گلوکز که جذب آن نیز سریع است را همراه داشته باشید.
•    با یک دوست ورزش کنید. هرگز تنها نباشید.
•    همیشه دستبندی به دست داشته باشید که نشان می‌دهد شما دیابت دارید.
•    قبل، بعد و در حین ورزش مقدار کافی غذاهای سالم و مایعات بخورید.

دیدگاه خود را ثبت کنید